2013-05-24 Nyíregyháza

Formátum: Hagyományos

Küldetés: Szerencse szentéllyel 5 mp termelés 1 játék alatt.

Helyszin:Nyír Plaza Szegfü utca 75.Kezdés:9.30-tólNevezés:800Ft Nevezéskor mindenki megkapja az aktuális osztott lapot, a verseny győztese pedig a versenygyőztes lapot.
Helyezés sorrendjében mindenki választ 1 paklit.

2013-05-24 Cantina (Enriquel - Aquir)

Formátum: Új hullám

Küldetés: Fordulj éberbe minél többször egy fordulóban ugyanazzal a kalandozóval! A két legtöbbet elérő játékos kapja az extra pontokat. (Erőforrás fázis nem számít!)

Új Hullám verseny a CANTINA klubban!


Dátum: 2013. május 24. Péntek!
Nevezés: 18:00-1830
Kezdés: 18:30 pontosan!
Nevezési díj: 1300.-
Díjazás: Minden induló kap egy IT kiegészítőt, ezen felül minden 2 nevező után +1 kiegészítő kerül az alapba, amit a Top 1-5 között osztunk ki létszámtól függően.


Várunk mindenkit szeretettel! :)

2013-05-25 Pécs - MÁV Igazgatóság

Formátum: Hagyományos

Küldetés: Sikeres manőver 3 momentumos/jelenbe kerüléses/ külső síkos kalandozóval, akik különböző alapszintűek is.

Helyszín: MÁV Igazgatóság
(Vasútállomással szemben, kertben gőzmozdony, Cím: Szabadság út 39.)
Nevezési díj: 1000Ft/fő
Díjazás: Az első helyezett egy verseny győztes kártyalapot nyer (Szövetséges kiiktatása).
A 2.-4. helyezettek egy-egy korábbi ultra-egyedi kártyalapot nyernek.
Minden résztvevő egy-egy ultra-ritka kártyalapot kap (Kadal akarata).
Minden játékos után egy Idők Tengere kiegészítő kerül a nyereményalapba.
Minimum 14 résztvevő esetén, a verseny végén egy játékos visszanyeri a nevezési díját.
Formátum: HAGYOMÁNYOS
Szabályok: A versenyen a meghirdetett versenyszervezési alapelvek, szabályok és erraták érvényesek. (www.ketmagus.hu)
Tiltott lapok: Ricco, Sigranomói Egyetem Könyvtára, Új játékos beszervezése, Ranagol-paplovag, Talavrai csodaműves, Kötések oldása, Dreina akarata
Korlátozott lapok (max. 1db/pakli): Az összes aranyszélű lap.
Info: Kovács Zsolt 20/393-7213, ursaraven@t-online.hu
Találkozás: 9 00-kor a bejárat előtt! Kezdés 9 30-kor.

2013-05-26 Gyöngyös

Formátum: Hagyományos

Küldetés: Legalább 3 különböző jelző lap irányítása egyszerre.

A 2 leggyorsabban teljesítő játékosa kapja a küldetésért a pontokat.

Időpont: május 26. Vasárnap. Kezdés:10:00-kor.
Nevezés: 900 Ft.
Minden nevező után egy pakli Idők Tengere kerül a díjalapba, amit verseny végén helyezés sorrendjében felbontva széthúzunk.
Minden nevező kap egy ultrát és a verseny nyertese megkapja a versenygyőztes lapot.

Hyelszín: Nosztalgia Pizzéria
Gyöngyös, Orczy u.1.

Mindenkit szeretettel várunk.

2013-05-28 Metagame Budapest

Formátum: Új hullám

Küldetés: Élet, Halál, Káosz, Rend, Jellemtelen kalandozó irányítása Egy időben és a jelenben kell lenniük.

Leírás:Új Hullám formátumú(Idők Tengere használható) verseny szeveződik a budapesti Metagameben. Metagame címe: Budapest Mária utca 19. Nevezés:1500 Huf.
Kezdés:18:10 45 perces fordulók lesznek. Díjazás: Minden induló egy Kadal Akaratot kap, és a győztes egy Szövetséges kiiktatása kártyával gazdagodik. Valamint minden nevező után +2 kieg kerül a díjalapba.

Tovább a teljes versenynaptárhoz

Reklámozott versenyek

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavad?

Regisztráció

Üdvözöllek Kalandozó a KIVÁLASZTOTTAK, a M.A.G.U.S. kártyajáték hivatalos honlapján. Ez a kártyajáték egy magyar gyűjtögetős stratégiai kártyajáték, mely immár 16 éve töretlen népszerűségnek örvend.
Új érdeklődőként a Kártyajáték ismertető fül alatti cikkeket ajánlom figyelmedbe!

Hogyan lesz egy meg egy egyenlő hárommal?

Hírek -
Köszönöm szépen mindenkinek, aki megosztotta véleményét, és közreműködött az ötletelésben. Külön köszönetet mondok mindazoknak, akik a tegnapi nap során felvették velem a kapcsolatot skype-on keresztül, és segítettek az ideális megoldás megtalálásában.

Örömmel jelenthetem be, hogy a kecske és a káposzta is jól jár, hiszen az Évzáró verseny kiírásának szelleme változatlanul tovább él, de lehetőséget biztosít mindenkinek, hogy győzelemért küzdhessen. Ezt úgy értük el, hogy kettévettük az ÉVZÁRÓ VERSENYT, és az ÉV JÁTÉKOSA versenyt, és mindkettőt külön jutalmazzuk.

Az évzáró verseny továbbra is meghívásos lesz, és továbbra is a ranglista első 64 helyezettje vesz részt rajta.
Minden induló megkapja a Domvik-szentélyt.
A verseny utáni eredményhirdetésen az ÉV JÁTÉKOSA verseny első 4 helyezettje elismerésben részesül. Ebben a versenyfutásban az Évzáró versenyen szerzett pontok és a hozott szintek számítanak, pont mint az eddigi kiírásnak megfelelően.

Mi is változott?

A fentieken felül KÜLÖN díjazzuk azokat, akik az ÉVZÁRÓ VERSENYen a legjobb eredményt érik el. Tehát ha valaki 64.ként kerül be az Évzáró versenyre, de minden versenyét megnyeri, akkor az Évzáró verseny győztese címet biztosan elhódítja.

A legfontosabb változás tehát, hogy az Évzáró versenyen két eredményt hirdetünk. Elismerjük az ÉV JÁTÉKOSÁT, és elismerjük az ÉVZÁRÓ VERSENY GYŐZTESÉT.

A nevezés továbbra is ingyenes, a résztvevők díjazása továbbra is a nevezők számától függ, de szeretnénk megédesíteni kicsit a részvételt, ezért a díjalapot tovább növeltük, mégpedig az alábbiak szerint:

1. helyezett: 32 Kötelékek kiegészítő (vagy hasonló termék)
2. helyezett: 20 Kötelékek kiegészítő (vagy hasonló termék)
3. helyezett: 12 Kötelékek kiegészítő (vagy hasonló termék)
4. helyezett: 10 Kötelékek kiegészítő (vagy hasonló termék)

A fenti díjazás mindkét eredményhirdetésre igaz, tehát ennyit kap az ÉVZÁRÓ VERSENY első 4 helyezettje, és ennyit kap ezen felül az ÉV JÁTÉKOSA VERSENY első 4 helyezettje is ennyi csomagot kap.
A fenti díjak 64 játékos esetén érvényesek, kevesebb nevező esetén arányosan kevesebb kerül kiosztásra.

Ezen felül szeretnénk elismerni azt, aki November 30-án azaz a Ranglista zárásakor a legmagasabb szinttel rendelkezik. Ő lesz az ALAPSZAKASZ győztese. Akinek sikerül őt legyőznie az ÉVZÁRÓ VERSENY során, az különdíjban részesül!

Remélem, hogy sikerült kedvet csinálni az ÉVZÁRÓHOZ, és minél többen üljük meg a kártya ünnepét!


A Két Mágus kft csapata

cobin
Ha jól rémlik, ez a cikk azért jött létre, hogy több ember jöjjön el év végén versenyre. Feltételezem, ha a km a saját költségére ad rengeteg kieget ennek érdekében, akkor neki is ez a fő célja. Biztosan bennem van a hiba,hogy nem értem teljesen, de az eddigi hozzászólásokat nézve a többség is azt szeretné, hogy más arányban legyen a díjazás. Én azt is elfogadhatónak tartom, hogy esetleg régi Ue lapokkal támogassák a nevezőket. Gyakran azt veszem észre (gondolom nem én vagyok egyedül így), de mikor egy verseny után hazaérek jó érzéssel pakolom el azokat a lapokat amiket cseréltem, vagy szereztem . Könnyen lehet, hogy ennek többsége nem más, mint 50-200 Ft értékű lapok, de akkor is az embert elégedettséggel tölti el, hogy "nem megy haza üres kézzel".
Esetleg fel lehetne dobni egy szavazást, hogy mi lenne a többség igénye.
Enriquel
Sorry Guldor, már értem akkor a számolást. Ennek fényében jogos. Az ötleteket olvasva, az ultra lap az jónak hangzik, a teljesítmény jutalmazására!
DiN
Guldor azért a példád elég szélsőséges, nyilván nem így gondoltam. A preferenciáink valóban mások, te azt mondod több ilyen verseny is van havonta(és résztveszel rajtuk) ahol kicsi a díjazás, én meg azt hogy hiába van sok 6-8 fős verseny, én egy-két nagyra mennék el szívesen (és itt nem a díjazást hanem a látszámot értem, ami azért sok esetben vastagon összefügg).
Nem fix díjazás: ebben a rendszerben ezek szerint a KM egyáltalán nem is érdekelt a nagy záróversenyben (hiszen nincsen nevezési díj, viszont résztvevők számával nő a kiadásuk). Ez azért egy elég kifacsart helyzet mindenkinek.

AZ is jó lenne ha nyert meccsekért nem pakli, hanem mondjuk ultrákat lehetne választani (már lefutottak közül). Esetleg a pozitív mérleges javaslatokkal összekapcsolva: mondjuk 4-5 nyert meccs
után lehetne kérni SZUE-t is.
guldor
DiN: szerintem egyszerűen csak mások a preferenciáink. Te mindenáron nagy létszámot szeretnél, akkor is, ha ez tét nélküli mókajátékot eredményez. A első nyer mondjuk 2 csomagot, a 64. pedig 1 csomagot. Én ilyen rendszert nem támogatok, mégpedig azért mert én ilyen versenyen havonta több alkalommal is részt veszek, nagyon szeretem ezeket, de egy évben egyszer normálisabb díjakért szeretnék játszani erősebben motivált, győzni akaró mezőnyben.
Amúgy a díjazás nem fix:
"A fenti díjak 64 játékos esetén érvényesek, kevesebb nevező esetén arányosan kevesebb kerül kiosztásra."

Ohyner: ha az évzárón a 64 játékos minden nyert meccsért kapna egy-egy csomagot, akkor az első 4 helyezett -118 csomagon osztozna. :) Az ilyen mindenki nyer rendszer egy 6000Ft-os bontotton működhet, amilyen a tegnapi is volt.

Elydan: a pozitív mérlegért járó ultra szerintem is nagyon jó ötlet, fogok érte lobbizni.
Kapanyanyimonyok
Pont ez jutott eszembe nekem is: a Bíbor Hadúr. ha csak annyival nő az évzáró díjazása, hogy aki legalább 50%-ot teljesít, az kap még egy Domvik szentélyt, sztem az már ösztönző.
Elydan
Sziasztok,

A tegnapi nap nem szívesen lettem volna Dani és Zoli helyében. (és ezzel most nem Robin érdemeit akarom csökkenteni)
Rengeteg jó ötlet elhangzott itt, aminek már lehetne látható eredménye mondjuk a novemberi nagyversenyen.
Az évzáró meg maradhatna a jelenlegi kiírás szerint.
Kicsit nosztalgiázva, amikor elkezdtem aktívan játszani (sivatagi vihar bontott) tetszett, hogy még az utolsó körben is éles meccseket játszottunk, hogy meglegyen a pozitív mérleg, ami akkor azt hiszem egy Umhiant ért.

Szerintetek most jó ötlet lenne visszahozni/létrehozni egy olyan ultrát amelyet mondjuk csak nagyversenyen lehetne pozitív mérleggel szerezni? Egy adott évben ugyanaz lenne ez az ultra, vagy lenne egy tavaszi+őszi verzió. Én ettől azt várnám, amit vázoltam, hogy az ötödik, hatodik fordulónak is lenne tétje majdnem mindenki számára.

Elydan

Ohyner
A tegnapi verseny abban az értelemben azért eltért, hogy minden győzelemért kaptunk csomagot. Én ezt a rendszert is jónak tartom, persze az első a többihez képest így is rengeteget kapott, de pl. én 4 csomaggal lettem gazdagabb, aminek nagyon örültem. (hál istennek nem is rosszakat bontottam VHGY, lángoló vér, halottmozgatás leple, lávaúr.) Szerintem az ilyen díjazás ösztönző, mert egy-egy nyert meccs is hoz nyereményt. és egy 30-40-50 fős mezőnyben nem lehet mindenki első 4. Én még annyit változtatnék a rendszeren, hogy a fennmaradó csomagok az első négy hely között 40-30-20-10 százalékban oszoljanak el.

Ennek az előnye, hogy mindenki nyer\het valamit.

A hátránya, hogy az első négy hely nem jelent kiugró díjazást.

De tény, hogy bármi is legyen majd a rendszer, panaszkodni nem panaszkodhatunk, mert a KM már így is plusz csomagokat vont be,, a kettéválasztással.

Amúgy grat a tegnapi versenyzőknek, jó hangulatú verseny volt.
Kapanyanyimonyok
A tegnapi verseny fényében annyit hozzátennék a dologhoz, hogy kicsit aránytalannak tűnt, hogy a három 5 győzelmes közül az egyik 46 paklit, a másik kettő 0 paklit kapott.

Tényleg lehetne a szervezéskor "bármi áron" fő cél az, hogy motiváló legyen az évzáró nagyversenyen indulni.
DiN
Guldor:
Egyoldalúan közelíted meg a problémát. Nem a vigaszdíjon spekulálunk, ahnem azon hogy hosszú idő után valóban legyen egy NAGY verseny. Hogy jelen cikk címét idézzem bennem vannak kételyek - a kétségtelenül nagylelkű felajánlás ellenére is- hogy 1+1 az valóban 3 lesz.
Amit el kellene érni hogy minél többen ott legyenek a záróversenyen. A fix díjazás miatt a KM-nek igazából jelen system szerint ez most mindegy. Olyan díjakkal vagy díjelosztási rendszerrle kell spekulálni ami KM-nek nem érdemi kiadás, de a játékosoknak valóban csábító (értsd azoknak is akik nem Pestről indulnak és fognak egy vilit/metrót, hanem hajnal 5kor kimennek a pályaudvarra és kicsengetnek xezer hufot). Pl. ultrák, nem fogyó csomagok, akármi. De mondjuk ha nem is 1, de 2 vagy 3 győzelemtől valóban járhatnának plusz csomagok (az év versenyzője, vagy a nagyverseny díjazásának "rovására").
guldor
cobin: abból amiket írsz az jön le, h az egyedüli motiváció egy versenyen az a díj, amit kaphatsz.
Szerinted azért mennek versenyezni a játékosok pl. Balatonlellére mert olyan kapitális díjakat lehet ott nyerni? Egy átlag versenyen annyit sem lehet nyerni mint egy Domvik-szentély.
Ha a szokásos módon mindenki kapna csomagot és csak a húzás sorrendjéért küzdenénk, az olyan baromi nagy motiváció lenne a "Pistikének"? Hogy egy 200Ft-os lap helyett akár egy 400Ft-os lapot is nyerhet?
cobin
Most jelen pillanatban evvel két problémám van,
a, Elhozatom mással a Domvik szentélyt, (bár esélyes, hogy ezt nem lehet,
B, 2-3 meccset lejátszok, és eljövök haza, vagy C, és ami a legvalószínűbb, 2-3 játék után, ha már úgy is mindegy pár kártyás haverral átmegyünk a szomszédos kocsmába sörözgetni, és beszélgetni (Fanyüvő túl drága hozzá).

Gyakorlatilag, azt akartam mondani, ha netalántán a játékos kifizeti a 3000-2000 ftot az utazásra (a közel 1000 ft-os lapért), akkor sem biztos, hogy végig fogja játszani, hiszen egy-két bukó játék után nincs mi inspirálja őt.

Nem a km ellen akarok felszólalni, mert rengeteg a díj amit felajánlott. De leginkább most azt kéne itt eldönteni, hogy ezzel a versennyel mely játékosokat szeretne megcélozni.
Ezzel a kiírással sincs semmi gond, mert biztosan egy nagyon jó, és erős verseny lesz, csak még mindig nem érzem azt, hogy Pistike aki játszott 3 versenyen, és 64-ként bekerült, azt motiválni fogja ez a kiírás. A jelenlegit egy fanatikus 12-16 fős fanatikus rétegnek kellett volna, ahol a top játékosokat céloz meg.

guldor
Elydan: 25 csomaggal csökkentené az ötleted a top4 díjazását.

Enriquel: szándékosan számoltam 74 csomaggal. A másik 74 csomagot az eredeti kiírásnak megfelelően az a legjobb 4 játékos nyeri aki a ranglistát tapasztalati szint és az évzárós teljesítmény összesítve az élen végez. Ha ezt a 74 csomagot felhasználnánk az évzáró díjazására, akkor az éves ranglista semmit nem számítana, akik egész évben erre hajtottak azok joggal lehetnének elégedetlenek.

A KM roppant rugalmas módon erőforrást nem kímélve (+48csomag) megcsinálta, h a ranglistás helyezésektől függetlenül mindenkinek legyen esélye a top4-be jutni az évzáró versenyen. Mégis mind a vigaszdíjakra spekuláltok, h anyagilag vajon megéri-e majd a verseny..
cobin
Vagy esetleg egy olyan megoldás, hogy lenne egy jelképes nevezési díj,pl 1000 Ft, szerintem annyit mindenki ki tud fizetni, és akkor minden nevező kapna pl. 2 kieget. "Így a káposzta is jól jár, és a kecske is megmarad." :)
Elydan
Nincs vmi köztes megoldás a jelenlegi kiírás és DIN javaslata között? Például aki elér 4 győzelmet az kapjon legalább 1 kieget, 5 győzelem (ha nincs első 4-ben vele) legalább 3 kieg...vhogy így gondolnám. Guldor erre le tudnád "futtatni" a szimulációdat, hogy mennyivel csökkene az 1-4 díja, ha már 4 győzelemtől járna domvik szentélyen kívűl vmi?
Kapanyanyimonyok
Közben visszanéztem, tavaly decemberben, mikor az egész dolog kiírásra került, 1 évzáró ultralap és 100 csomag volt tervezve díjazásra az akkori cikkben...
Ohyner
Kapanyányimonyok sajnos ez így van, azt hiszem az utazás az ami év közben is sok embert eltántorít jópár versenyről. (mert gyakran többszöröse mint maga a verseny ára).
Ez teljesen független a KM-től, de azt hiszem a kártyás életre erősen rányomja a bélyegét. Egy pesti versenyre való eljutás gyakran nagyobb teher, mint a lapkészlet bővítése.
Ezt áthidalni (motiválni) csak saját zsebből lehet, de ahogy a játékosoknak sem, úgy a KM-nek sem végtelen mély.
Azt hiszem, azért nem is kaptunk hivatalos választ az első négy helyezetten kívüli díjazásra, mert a Andáséknak is át kell ezt beszélnie.
Jövőre pedig még rosszabb lesz, megint drágulás, és elvileg bele akarnak nyúlni a kedvezményekbe is. Ha újra lehíznak százalékot a diák jegyről, vagy kitalálják, hogy csak az iskola és a lakhely között legyen jó, akkor a drágulással együtt odavernek az utazási kedvnek.
Kapanyanyimonyok
A Domvik-szentély körül nem az a baj, hogy 64 lesz belőle, hanem az, ha mondjuk 25 ember jön el az évzáróra. Mert akkor tényleg nem lehet majd szerezni belőle senkitől.

Más. Az eddigi évzárókon is csak az első 4-6 kapott díjazást. (akkor volt is vita róla, hogy ne lehetne-e kicsit jobban elosztani, hogy aki másodlagos pontokkal 5-6. az is kapjon valamit. az a felvetés reális volt, a következő ilyen versenyen 6 heylezett kapott boostert). De azokon a versenyeken nevezési díj volt, az lett (részben) visszaforgatva nyereményekbe.
Most nincs nevezési díj, ingyen ajándékcsomagok vannak.

Ezzel együtt az 1 db Domvik-szentélyt én is kevésnek tartom.
Enriquel
Sziasztok!

Bocsánat, hogy beleszólok, de a számítások nem jók. Guldor 74 csomagja nem helyes, ugyanis az kétszer lesz kiosztva, és így máris 150 csomagnál járunk, hiszen két kategóriában lesz 1-4. helyezett hírdetve, és mindkettő kategóriában ugyanaz a díjazás, azaz a mennyiséget duplázni kell. Így a kalkulált 200 csomaghoz képest már nem olyan orbitálisan nagy a különbség, de nem az én tisztem eldönteni, hogy ez belefér e az eklézsiába.

Elsősorban azt kell szem előtt tartani, hogy ugyan a verseny ingyenes, de a vidékről érkezők így is kifizetnek vonatozásra, buszozásra 5-10 ezer forintot. Félreértés ne essék ez nem a KM asztala! De! Ha sok játékost akarunk csábítan ia versenyre, akkor fontolóra kell venni, hogy nekik vajon mennyire éri meg feljönni ennyi pénzért ha a nevezési ultrákon kívül, lehetséges, hogy semmit nem visznek?

Ha a kassza engedi, azt gondolom, hogy a csomagnyerős (DIN féle) rendszer sokkal vonzobbá teheti az emberek számára a részvételt. Gondolkodjatok el rajta.
Ohyner
Hát, ha összesen 64 db domvik szentély lesz forgalomban akkor tényleg lesz tekintélye. Igen, már a megváltozott évzáró rendszer is plusz kiadás aKM nek.
DiN
Hát akkor alaposan el lett számolva, sorry :S
guldor
DiN: nem jól számolod. Csináltam egy 6 fordulós 64 fős versenyszimulációt. Az általad leírt rendszerrel 203db csomag menne ki. A mostani kiírás 74 csomagot tartalmaz.
Ez egy ingyenes verseny, ahol a díjalap kb. fejenként 1 csomag. Ha mindenki csak egy csomagot is kapna, akkor a dobogósoknak nem jutna semmi, vagyis ugyanolyan verseny lenne mint az összes többi az egész évben.
DiN
Akkor nem tudom honna rémlik a 3 lap, elnézést. Mindensetre én örülök ha értékesebb lesz a Domvik-szentély :D
András ezek szerint akkor a 64 indulóból (optimális eset) 4 lesz díjazva, 60-nak be kell érnie a szentéllyel? Biztos jó ez így egy meghívásos záróverseny esetén?
Szabee
"- SZUE lapbóltovábbra is 3-at kap mindenki, aki budapesti nagyversenyen nevez."
Andras
Én sehol sem találtam meg azt, hogy az eredeti kiírásban hogy lett volna 3 domvik szentély.

Itt a legelső cikk:
http://www.ketmagus.hu/news/message/view?id=369

Ebből én 1 példányt tudok kiolvasni.

A később felkerült másik cikkben szintén:
http://www.ketmagus.hu/news/message/view?id=588
http://www.ketmagus.hu/news/message/view?id=529
Ohyner
Nekem tetszik a rendszer amit felírtál DIN.
DiN
A megoldás jó, de a díjazás nekem sem hangzik túl csábítóan.
Egy iylen megoldás szerintem jobb lenne:
1. győzelem esetén: 1 pakli Kötelékek (vagy más kieg)
2. győzelem: +1 csomag
3. győzelem: +2 csomag
4: győzelem: +3 csomag
5 győzelem: +5 csomag
6: győzelem: +10 csomag
/Ha nincs veretlen a +10 csomagot a verseny győztese kapja meg./
A fenti számolás 6 forduló esetén érvényes. 7 forduló esetén csak a 2. nyert meccstől adnék paklikat. Így az első és második helyeztt díjazása ugyan kicsit csökken, de léynegében mindenki jobban járna, motiváló lenne további meccseket nyerni mindenkinek. Ki kell számolni nem nagy érvágás-e a KM-nek, én úgy számolom sokkal nem kellen több csomagot kiosztani ebben a verzióban sem. (esetleg lehetne azt, hogy az első 2 csomag random, azon felül választott kieg. ha az jobb a kiadónak)

u.i: A Domvik szentélyből tényleg 3 volt a kiírás szerint, bár én nem bánom ha csak 1 lesz és legalább tényleg ritka lap lesz ;)
zombee
Nagyon korrekt döntésnek tartom.

Ha jól értem az 1-4- helyezett díjazása még plsuz.

Na ezért már érdemes felmenni:)
Ohyner
Csak egy domvik szentély lesz? Nem 3? Lehet úgy lesz megoldva, hogy nyert meccsekért jár majd kieg, nem tudom. De szerintem, az évzáróra biztos kitalálnak valamit, bár tény, hogy már az, hogy kettészedték a díjazást is egy többletkiadás számukra. Tavaly hogy volt a díjazás? Azt tudom, hogy váltott verseny volt, új hullám és bontott egyben, de a részletekre nem emlékszem a kiírásból.
Szabee
Egyetértek cobinnal.Alapból nekem is tetszik a döntés,de akár olyat is lehetne,h a nevezésért cserébe nem csak a Domvik-szentélyt kapod.
cobin
Szerintem is jó döntés lett, bár én sokallom , hogy az első 4-4 helyezettnek ki lesz osztva kb 100 kieg, míg a maradék 60-58 helyezett kap egydomvik szentélyt. Ami egy nagyon jó lap, de nem biztos azért megéri utzni 100-200 km-t.
Ohyner
Szerintem is jó döntés lett, köszönjük!
Eligor
Remélem jövőre, én is tudok menni ;]
Enriquel
Köszönjük a rugalmasságot, tetszik a döntés! :)
Kapanyanyimonyok
Ez tök jó döntés!!
Újra van versenyhelyzet!!
guldor
Perfekt megoldás. Lényegében megduplázódott a díjazás. Köszönjük.
Elydan
Nekem tetszik! :-) Remélem sokan leszünk.